شرایط و خط مشی رازداری

مقررات

⚖️ کاربر گرامی چنانچه شما از خدمات پنل باز استفاده نمایید به منزله قبول قوانین زیر است :

۱ - درصورت تغییر آیدی و لینک سفارش بعد از ثبت، مسئولیت و عواقب بر عهده کاربر سفارش دهنده میباشد.

۲ - در صورت ارسال لینک اشتباه مسئولیت و عواقب بر عهده کاربر سفارش دهنده میباشد.

‌۳ - در صورت ثبت سفارش تکراری و پشت سر هم برای یک (پیج ، کانال ، گروه و ...) مسئولیت و عواقب بر عهده کاربر سفارش دهنده میباشد.

۴ - درصورتی‌ که از چندین جای مختلف سفارش برای یک (پیج ، کانال ، گروه و ...) ثبت کنید مسئولیت و عواقب بر عهده کاربر سفارش دهنده میباشد.

۵ - در صورت سفارش بیش از حداکثر سرویس (بیش از ظرفیت) مسئولیت و عواقب بر عهده کاربر سفارش دهنده میباشد.

۶ - در هر سفارش فقط آمار اولیه سفارش به شما تحویل داده میشه و به علت حجم بالای سفارشات امکان گرفتن شات شروع و پایان وجود ندارد

۷ - سرویس هایی که درحال تست میباشند ضمانتی از بابت ریزش و کیفیت ندارند و اگر مشکلی بوجود بیاید مسئولیت و عواقب بر عهده کاربر سفارش دهنده میباشد.

۸ - مدیریت هر زمان که نیاز باشد قوانین را ویرایش می‌کند لذا شما موظفید که قوانین را مطالعه فرمایید.

۹ - در صورتی که تراکنش مشکوکی مشاهده شود پنل باز این اختیار را دارد که از کاربر مربوطه مدارک موردنیاز را درخواست کند.

۱۰ - جهت برگشت موجودی نیاز به احراز هویت کامل میباشد و در صورت عدم احراز هویت موجودی برگشت داده نخواهد شد و حساب کاربری فرد موقتا مسدود خواهد شد.

۱۱ - جهت شارژ حساب مبلغ کمتر از ۱۰۰ هزارتومان از طریق کارت به کارت نیاز به احراز هویت میباشد.

۱۲ - دریافت لینک پرداخت از ربات یا سایت و ارسال آن به سایر افراد جهت واریز وجه تخلف محسوب میشود و درصورت مشاهده حساب کاربر مسدود دائم خواهد شد.

۱۳ - به علت تغییر سیاست شبکه های اجتماعی ضمانت ریزش فقط در شرايط عادی قابل اجرا میباشد و اگر چنانچه موج دلیتی همگانی و سراسری از طرف شبکه های اجتماعی ارسال شود این ضمانت باطل خواهد بود.

۱۴ - ضمانت ریزش به علت تغییر سیاست های اپلیکیشن ها فقط تا ۵ روز بعد از ثبت سفارش اعتبار دارد و قابل پیگیری میباشد.

سیاست حفظ حریم خصوصی